★єℓιzαвєтн . вє¢¢α . νινι ☆ ×♥× ѕσ ωнαт ιf ι вяєαк αfєω gℓαѕѕєѕ, кι¢к αfєω αѕѕєѕ؟ ι'м ωσятн ιт! ×♥× ★єℓιzαвєтн . вє¢¢α . νινι ☆

 
★єℓιzαвєтн . вє¢¢α . νινι ☆ ×♥× ѕσ ωнαт ιf ι вяєαк αfєω gℓαѕѕєѕ, кι¢к αfєω αѕѕєѕ؟ ι'м ωσятн ιт! ×♥× ★єℓιzαвєтн . вє¢¢α . νινι ☆
[Please Rate, Comment, Favorite, FB Thumbs up. Thx. Please tell me if you want me to continue the story if you like it. ^-^] -Vivi's first day in detention Chapt. 1- ''So let's eliminate the Jews! onec & for all!'' Cartman said, grinning. He started to say some Hitler quotes while many children in the playground stared & continued playing onec he was done with his crazy speech. Kyle tried his best to ignore what Cartman is saying at the moment. Vivi was playing with the other boys tossing the football around Also trying their best to ignore him. Stan rolled his eyes. Cartman hmphed. ''Aren't you guys gonna listen? Like srsly this is important! you people obviously don't know what Jews are doing to our neighborhood, & our world!'' Cartman said. ''OH STOP IT CARTMAN!'' Kyle said, rather loudly. ''Listen, Just because I took the last pizza in the cafe. Doesn't mean you can say a ''hate-speech'' about Jews in school! I'm gonna tell the school prinicipal on you for this!!'' Cartman paused & smiled. ''Did I mention they are tattletalers too?'' Kyle sighed, annoyed. ''By the way Kahl, You just had to give away your fruit pop to Ms. Diabetes? I WANTED THE FRUIT POP!!! THAT WAS THE ONLY ONE THAT DIDN'T TASTE LIKE ASS.'' Kyle growled. ''You f*cking idiot, she forgot her packed lunch & had nothing to eat! I was being a supportive friend / Boyfriend!'' Vivi sighed. Cartman shook his head in disgust. ''Girls..Damn them.'' He whispered. Luckily Vivi didn't hear him. Or she would of got pushy to Cartman. Kyle heard Cartman & said, ''Yeah, one you'll never get!'' Cartman stepped down off the slide & faced towards Kyle. Glareing him in his green eyes. ''Oh yeah? well, You & Vivi won't last...'' Kyle then barked at Cartman ''YOU DON'T KNOW THAT! DON'T TALK SH*T ABOUT US!'' Kyle pushed Cartman. Cartman fell on floor & struggled as he got back up. ''You wanna go Jew?'' Cartman said. Vivi came in & pushed softly Kyle & Cartman back from eachother. ''Don't you think this is repetitive now? Calm it guys!'' Vivi said looking back at Kyle then Cartman. Cartman glared at Vivi. ''Stay out of this Vivi, It's not like we're gonna kill ourselves. Besides, this fight I WILL win.'' Cartman said. Kyle scoffed. ''I won't let you hurt him..You'll have to get passed me first then.'' Vivi said. Everyone gasped. Cartman put up a fist. Kyle bit his lip but was too late to stop this when Cartman punched Vivi. To Cartman's surprise, He missed as Vivi swiftly dodged it like a person about to get hit by a dodgeball. ''Nice try. My turn!'' Vivi smirked. But then, someone grabbed her arm before she can even hit Cartman. Everyone gasped, knowing Vivi is about to be in big trouble. Who stopped her from punching Eric Cartman, & defending her true love? Find out in the next chapter!
Tags:
 
Soulangel11
created by: Soulangel11

Rate this picture:

  • Currently 4.7/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

48 Votes.


Share this Blingee

  • Facebook Facebook
  • Myspace Myspace
  • Twitter Twitter
  • Tumblr Tumblr
  • Pinterest Pinterest
  • Share this Blingee, more options more...

Short Link to this page:

 

Competitions

Blingee stamps used

20 graphics were used to create this "anime" picture.
Background
Background
Background Overlay Dots Pink
Stars frame
Stars frame
White star stars Png Transparent Background Frame Border Deco Nenaio
Light Blue Star stars Png Transparent Background Frame Border Deco Nenaio
Pink Star Star Png Transparent Background Frame Border Deco Nenaio
WIOSNA SPRING  TRANSPARENT FRAME
Emo anime gothic frame
RAMCIA Valentine   FRAME SPARKLE
frame
Animated Stars
Frame
Pink Animated Background
Heart
Heart
Elizabeth Becca Vivi :]
 ❤ waves music moving rainbow background fashion ²u
white sparkle
 
 

Comments

mejserr

mejserr says:

696 days ago
Love the way I can imagine everything like I'm seeing a movie on a screen, U write very clear and is very easy to relate. Awesome work... I'll start reading chapter 2 now.
Soulangel11

Soulangel11 says:

1188 days ago
CARTMAN IS EVILL.
Rikku74

Rikku74 says:

1190 days ago
*finsihes reading the story* ME WANTS MORE :D omg Cartman tried to punch a girl o.o lol
Rikku74

Rikku74 says:

1190 days ago
OMG WICKED 8D
Wingska

Wingska says:

1203 days ago
love it!!!!perfect work!5*
christina15F

christina15F says:

1203 days ago
this is awesome 5*
samanta2424

samanta2424 says:

1208 days ago
super cool,thanks for the nice comments
saya-chan93

saya-chan93 says:

1208 days ago
NiCe :D

Would you like to comment?

Join Blingee (for a free account),
Login (if you are already a member).

Our Partners:
FxGuru: Special Effects for Mobile Video