ich wünsche dir ein schönes Wochenende

 
ich wünsche dir ein schönes Wochenende
11.01.2020
Tags:
 
Hannenuete
created by: Hannenuete

Rate this picture:

  • Currently 5.0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

12 Votes.


Share this Blingee

  • Facebook Facebook
  • Myspace Myspace
  • Twitter Twitter
  • Tumblr Tumblr
  • Pinterest Pinterest
  • Share this Blingee, more options more...

Short Link to this page:

 

Competitions

Blingee stamps used

10 graphics were used to create this "wunsche dir ein schönes wochenende" picture.
Simple White Pattern
agam
ZIMA WINTER
SOAVE DECO WINTER TREE BLACK WHITE
soave deco border frame winter branch animated black white
soave frame vintage corner shadow blue
background
White Glitter
animated snowflake,dubravka4
snow bg animated falling
 

Related blingee images

Winterfreude...
 

Comments

MarilouKitten

MarilouKitten says:

1525 days ago
WONDERFUL ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

Hugs xoxoxo

LOU
shwetashweta

shwetashweta says:

1550 days ago
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥  Beautiful  ♥♥
♥♥  BLINGEE  ♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
Isabekuki

Isabekuki says:

1555 days ago
Have a great  day෴❤️෴ ෴❤️෴
ursula48

ursula48 says:

1555 days ago
Danke liebe Ulrike das wünsche ich Dir von Herzen auch .Für Dein schönes Bild gebe ich Dir alle 5* und liebe Grüsse Deine Ursula
3mam7.7

3mam7.7 says:

1556 days ago
dankeschön und guten morgen,liebe ulrike ..dass wünsche ich dir auch von herzen ..  wir waren gestern unterwegs und werden es heute nachmittag auch wieder sein .. es geht ab auf die eisbahn .. mein kleiner freut sich schon darauf .. ein freund fährt uns und nimmt seine tochter mit, so können die kinder gemeinsam spass haben und ich habe jemanden zum quatschen .. liebe grüße kommen von deiner marion
Birgit3

Birgit3 says:

1556 days ago
Liebe Ulrike. Auch Dir wünsche ich natürlich ein frohes und angenehmes W.E.
Dein Bild ist bezaubernd! Wunderbare Stamps hast Du gefunden! Alle Sonntagssterne für Dich! Und recht herzliche Grüße lege ich dazu!
Deine Birgit
shwetashweta

shwetashweta says:

1556 days ago
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥  Beautiful  ♥♥
♥♥  BLINGEE  ♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
sisi080985

sisi080985 says:

1556 days ago
magic créa++5 clik please five my etoile my blingee star wars 8 the last jedi thank you my friend http://blingee.com/blingee/view/137452615-star-wars-8-the-last-jedi?

Would you like to comment?

Join Blingee (for a free account),
Login (if you are already a member).

Our Partners:
FxGuru: Special Effects for Mobile Video