Mannu967's Favorite Blingees

Feed View Thumbnail View

Mannu&Me :)

Mannu&Me :)
  • Currently 4.8/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

9 Votes.

U make me smile Mannu. i FREAKIN LOVE U....FOREVER. No Metter what will happen I WILL ALWAYS REMEMBER U. Cuz U were ALWAYS one of my Besties here. IM Sooo HapPy That I foUnd u....!....I know maybe I should made a SAD blingee. BUt I ThougHt THIS total [...]
.Freeaky.qiirL.☮♥
.Freeaky.... (3283 days ago)
awww... das sieht voll sweet aus =D... <3
sweet_taylor
sweet_taylor (3278 days ago)
WOw!!! The best! 
I love it! ♥ 

Happy Birthday Mannu

Happy Birthday Mannu
  • Currently 4.3/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

12 Votes.

Hey. I hope u like it, I hope u have a lot of fun and Happy Birthday! ILY xoxo Ness
Default_deleted_avatar
©®azySele (3309 days ago)
REALLY AWESOME..... 5**


Xcuse me, but what does it mean "XOXO" ??? I never understood that word...XD
Mannu967
Mannu967 (3308 days ago)
Awwww , this is sooo sweet of U .
I love it !
Ur so freaking nice .
This is just perfect . :D
100000000000000000000000000000*
It's just soooooooooooooooooooooooooooooo
A
M
A
Z
I
N
G
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Love it so muchhhhh !
Faves forever . ( :

Happy Sweet Birthday Mannu!

Happy Sweet Birthday Mannu!
  • Currently 5.0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

16 Votes.

♥Hope you like it and have a fantastic day my friend!♥
Default_deleted_avatar
patti57 (3308 days ago)
**********55555555555555555
Mannu967
Mannu967 (3308 days ago)
OMG ! 
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
A
W
E
S
O
M
E
!!!
I loveeeeeeee it .
Thank U , 
this is amazing ! 
Perfect ! :D

!!!HAPPY B-DAY MY BESTIE!!!

!!!HAPPY B-DAY MY BESTIE!!!
  • Currently 4.5/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

8 Votes.

..............MANNU................. HApPy HAppy HaPPy BirtHday!...OH GOsNEss, I wIsh U THE BEST.!!.. U TOtaly deserve IT. Ur An AwesoME Friend: and Im Sooo FReaKIn HapPY That I foUnd U :D.............I wiSh U An AMaZING dayy wiTh alOtZZ GiftS ;D. . [...]
esmee18
esmee18 (3293 days ago)
wooaaaa wie coooool.....und ich steh voll auf die farben!!!XD
greaTTT. joBB. NORA!!!!
musiq.loviin.freaq.
musiq.lov... (3293 days ago)
Woooooah dieses blingee kann man ja nur lieben :D
Das ist so toll
die farben sind einfach wunderbar und die stamps totaaal cool :D
echt hammer gemacht und mannu mags offensichtlich auch ;D
5 sternchen (:

Selena for Mannu♥[[oRiGiNaL bLiNgEe]]

Selena for Mannu♥[[oRiGiNaL bLiNgEe]]
  • Currently 5.0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

13 Votes.

hope u like it:)) luv u sooooooooooooo much<3
rockingrgirl
rockingrgirl (3349 days ago)
omjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!! so beatiful
Mannu967
Mannu967 (3348 days ago)
OMG ! This is 
W
O
N
D
E
R
F
U
L
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I love it soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo freaking muchhhh .
And I love this picture of Selenaa :D
Omggggg , I just adore it .
THANK U SOOOOOO MUCH ,
I Freaking wuv U . * HUGS *
Omgggg , I just can't get over how pretty it is . :)))))
FAVS FOREVER !
100000000000000000000000000000000000+ stars .
I LOVE UUUUU !

Selena [[Made for Mannu]]

Selena [[Made for Mannu]]
  • Currently 4.4/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

7 Votes.

i love you gurl
Sally_Mee
Sally_Mee (3380 days ago)
GREATE!!! ♥
Mannu967
Mannu967 (3376 days ago)
OMG !!
OMG OMG OMG !
This is 
G
O
R
G
E
O
U
S
!!!!
Wooowwww , I love it sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo muvh ,
This is just PERFECT ,
I love everything about this Blingee .
It's just sooo
-pretty
-cute
-awesome
-nice
-wonderful
-amazing .
I don't have words how much I love it .
And I love U too , soo much .
And I really miss U . <33

But anyways ,
to my favs for forever 
and 1000000000000000000000000000000*

selly 4 Mannu967!!!!!!

selly 4  Mannu967!!!!!!
  • Currently 4.9/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

9 Votes.

Default_deleted_avatar
xXI.Love.... (3386 days ago)
kute
Mannu967
Mannu967 (3386 days ago)
OMG 
OMG
OMG
This is 
A
W
E
S
O
M
E
!
Ahh , shizzzie .
I love it , 
Thank U sooooooooooooooooooooooooo much !
It's soooooooooooooooooooooooooooo gorgeous ,
Really beautiful .
PERFECT ,
I love everything :
The picture
The frame
It's just sooo sweet of U !
100000000000000000000000000000*
In my favs . <33
I LOVE U .

Nora,Me,Mannu+Tee♥[[oRiGiNaL bLiNgEe]]

Nora,Me,Mannu+Tee♥[[oRiGiNaL bLiNgEe]]
  • Currently 4.8/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

6 Votes.

Mannu967
Mannu967 (3408 days ago)
Awwww, thank U soo much .
This is just sooo prettty !
Omgg , I love it . 
The Blingee is sooo beautiful . <3
Amazing work . :D
Soooooooooo cute and sweeet !
Really great job .
Ur such an artist . 
Wowww , this is just wonderful !
Thank U , 
Thank U ,
Thank U !
This goes to my favs forever ! :D
100000000000000000000*
musiq.loviin.freaq.
musiq.lov... (3407 days ago)
OmG! *_____*
WoooooW! Thx sooo much carla!
Its sooo cool!
The colours are great and the pic is so so so cute! <3
I love it like craazy haha
the frame is so gorgeous and i luv all the glitter :D
woah im excidet its really wonderful!
Pretty amazing work sweet
This is..
~great
~wonderful
~cute
~pretty
~sweet
~adorable
~gorgeous
~fantastic
~just perfect <33

thx sooo much 5* and favez
Love you soooooooooooooooooooooooooooo much <3

Me and Mannu♥ [[σяιgαηαℓ вℓιηgєє]]

Me and Mannu♥ [[σяιgαηαℓ вℓιηgєє]]
  • Currently 5.0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

11 Votes.

hope u like ^^ luv u sooooooooooooooooooo much <3
Lys-giirl
Lys-giirl (3408 days ago)
WOW thats one of the best summer blingees ever
respekt my darling ^^
looove you soooo much.♥
Default_deleted_avatar
ness5FF (3364 days ago)
awesome
really coll

Mannu♥Me...I Love U

Mannu♥Me...I Love U
  • Currently 5.0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

11 Votes.

I know its not that good >S... BBuT I NEEDED to do U a BLiNgee <D. I lOve U MAnnU >D. Ur AmayiNg >(.!\33....LOVe U sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooo Much >D.....!\3
musiq.loviin.freaq.
musiq.lov... (3406 days ago)
Eheeeeem *räusper..* was hast du da geschrieben?! Es ist sooo genial nora mit deinen schlimmen worten versauhst du einfach alles xD :P
Woaah ich liebe das stamp und der frame ist wiedermal genial und einfach alles daran ist absolut wundervoll..! <3
super great work bestiee ;)
5 sterne
Serena...S
Serena...S (3404 days ago)
bist du schon wieder crazy??!!
das ist PERFEKT!!
...&&'nd das kannst du dir 1oo% hinter die ohren schreiben!!
*'5ooooooo
 
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | >> | 10
 
 

These animated pictures were created using the Blingee free online photo editor. Create great digital art on your favorite topics from celebrities to anime, emo, goth, fantasy, vintage, and more!

In the Spotlight

PERFECTO AMOR PARA MI

created by: justocharris

Put your Blingee here!